جاروبرقی جعبه ای چیست؟

جمعه 14 شهريور 1399
22:23
حقانی

جاروبرقی های جعبه ای شکل، محبوب ترین نوع جاروبرقی در همه دنیا و بخصوص در ایران هستند. این جارو با دو جزء اصلی طراحی شده است: یک موتور مکش اصلی و یک دسته با سری برس دار. اصطلاح جعبه ای، به شکل جعبه مانندی اشاره دارد که موتور و گاها لوازم جانبی همراه جارو در آن تعبیه شده است. این جعبه بر روی یک جفت چرخ برای سهولت حرکت از یک اتاق به اتاق دیگر قرار می گیرد.

به طور کلی جاروبرقی جعبه ای قدرت مکش بیشتری نسبت به مدل های ایستاده دارد. دلیل این امر این است که مدل های جعبه ای می توانند موتورهای بزرگتر و قدرتمندتری را که جریان هوای زیادی را ایجاد می کنند در خود جای دهند. علاوه برا این، شکل استوانه ای مانند این مدل ها، عایق مناسب تری در مقابل رطوبت و صدا هستند که در نهایت منجر به عملکرد آرام تر این مدل جاروبرقی می شود.

جاروبرقی های جعبه ای به دلیل طراحی دو قسمتی که دارند، نسبت به جاروهای ایستاده انعطاف پذیرتر هستند، زیرا می توانید این نوع جاروها را بلند کنید و به هر کجا که می خواهید ببرید. برای خانه هایی با کفپوش عمدتاً صاف و با فرش های با ضخامت متوسط، خرید جاروبرقی جعبه ای بهتر است. این مدل جاروها از یک برس مسطح به جای برس چرخشی استفاده می کنند؛ بنابراین هنگام مکش، خاک کمتری را در هوا پراکنده می کنند. باتوجه به داشتن گره های تلسکوپی، در هنگام استفاده از جارو لوازم جانبی همراه آن مانند برس مخصوص گردوغبار، ابزار گردگیری درزها و شیارها و … قدرت مانور و انعطاف پذیری زیادی را به استفاده کننده می دهد. کارهایی مانند جارو کشیدن پله ها یا زیر میزهای کوتاه به راحتی با استفاده از جاروبرقی جعبه ای انجام پذیر است.

منبع:

https://sites.google.com/view/tamiretehran/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA?authuser=3



[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات در تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]